Hårfärger

Jag tänkte tipsa om lite hårfärger jag har testat

Svarthårig: H&m's är den enda jag använde då jag hade svart hår. Den är så billig som 60 kronor och gör håret kolsvart på 20 minuter. En riktig höjdare

Den senaste och bästa röda hårfärgen jag provat är syoss röda. Jag färgade på ljus/mellanbrunt hår och fick en fint ganska mörkt rött resultat.
Färgen gick dock in i det bruna ganska snabbt men vet inte om det beror på färgen, mitt hår eller att jag använde hårinpackning.
En förpackning går på runt 80 kronor




En annan bra färg är schwarzkopf XXL LIVE!
Har prova en av de röda som gav ungefär samma resultat som syoss, bara inte lika fin röd färg.
Den lila provade jag på min kompis och det vart hur fint som helst. Så vill någon ha lila hår, satsa på den framför små toningsburkar från punkaffärerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0