God morgon!

wiihuu God Morgon!
Idag äre Alice Cooper som gäller men innan det tänkte jag skriva om en hårmask jag provade här om dagen
nämligen macadamia natural oil deep repair masque.
Fick med ett test när jag gjorde en beställning från eleven.se
Har testat en gång men har halva påsen kvar så jag ska testa igen nästa gång jag tvättar håret så kanske jag får en bättre uppfattning.

Jag hade ganska höga förväntningar på den efter vad jag har hört, men den gör inga direkta underverk. Kanske man måste prova den lite mer.
Den har endå en positiv invärkan på håret. Håret blir mjukt och ser lite helare och fräschare ut och även lite glansigare!


Ska testa den igen och sedan ge en bättre recencion och även på macadamia Healing Oil Treatment när jag fått en bättre uppfattning om den!

Dessutom ska jag se denna man idag (happy girl)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0